Amerika'da meydana gelen en büyük deprem,22 Mayıs 1960 tarihinde Şili'dekaydedilmiştir


Amerika'da en büyük deprem ne zaman oldu?

Amerika'da meydana gelen en büyük deprem, 22 Mayıs 1960 tarihinde Şili'de kaydedilmiştir

9,5 büyüklüğündeki deprem, yaklaşık 1000 kilometrelik bir alanda hissedilmiş ve 1655 kişinin ölümüne, 3 bin kişinin yaralanmasına ve 2 milyon kişinin evsiz kalmasına neden olmuştur. Ayrıca, depremin yol açtığı tsunami, Hawaii, Japonya ve Filipinler'de de can kayıplarına yol açmıştır

En büyük deprem kaç saat sürdü?

En büyük deprem, 26 Aralık 2004'te Endonezya'nın Sumatra adasında meydana gelen 9,1 büyüklüğündeki depremdir ve yaklaşık 10 dakika sürmüştür. Bu deprem, aynı zamanda dünyada kaydedilen en uzun süreli deprem olarak da kabul edilir.

Diğer Eğitim Yazıları
Eğitim